№ |
Учебна дисциплина
|
Хорариум |
Семестър |
Кредити |
Проверка |
Аудиторна
заетост |
Л |
У |
СР |
1 |
2 |
3 |
|
|
4 |
5 |
6 |
7 |
Ph.E.І. ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ДИСЦИПЛИНИ
Ph.E.І.1. ОБЩОТЕОРЕТИЧНИ |
Ph.E.I.1.1. |
Педагогика (теория на възпитанието и дидактика) |
90 |
45 |
45 |
90 |
3,4 |
6 |
И |
Ph.E.I.1.2 |
Психология със спортна психология |
105 |
45 |
60 |
105 |
1,2,3 |
7 |
И |
Ph.E.I.1.3 |
История на физическата култура |
45 |
22 |
23 |
45 |
1 |
3 |
И |
Ph.E.I.1.4 |
Анатомия (функционална и възрастова) |
105 |
45 |
60 |
105 |
1,2 |
7 |
И |
Ph.E.I.1.5 |
Биомеханика и управление на движенията |
60 |
30 |
30 |
60 |
3 |
4 |
И |
Ph.E.I.1.6 |
Физиология и физиология на физическите упражнения |
120 |
68 |
52 |
120 |
3,4,5 |
8 |
И |
Ph.E.I.1.7 |
Биохимия и биохимия на физическите упражнения |
60 |
30 |
30 |
60 |
3,4 |
4 |
И |
Ph.E.I.1.8 |
Спортна медицина |
90 |
45 |
45 |
90 |
5,6 |
6 |
И |
Ph.E.I.1.9 |
Философия |
45 |
23 |
22 |
45 |
2 |
3 |
И |
Ph.E.I.1.10 |
Информатика |
60 |
16 |
44 |
60 |
1,2 |
4 |
И |
Ph.E.I.1.11 |
Чужд език (или български за чуждестранни студенти) |
120 |
|
120 |
120 |
1,2,3,4 |
8 |
И |
Ph.E.I.1.12 |
Адаптирана физическа активност |
30 |
6 |
24 |
30 |
6 |
2 |
И |
|
ВСИЧКО |
930 |
|
|
930 |
|
62 |
|
Ph.E.І.2.СПЕЦИАЛНИ
|
Ph.E.I.2.1. |
Теория и методика на физическото възпитание |
165 |
81 |
84 |
165 |
3,4,5,6,7 |
11 |
И |
Ph.E.I.2.2 |
Основи на спортната тренировка |
45 |
30 |
15 |
45 |
6 |
3 |
И |
Ph.E.I.2.3.1 |
Основи на научното изследване на спорта |
40 |
16 |
24 |
35 |
5 |
2.5 |
И |
Ph.E.I.2.3.2 |
Статистически методи в спорта |
36 |
10 |
26 |
39 |
5 |
2.5 |
И |
Ph.E.I.2.4 |
Мениджмънт на спорта |
45 |
23 |
22 |
45 |
7 |
3 |
И |
Ph.E.I.2.5 |
Кинезитерапия |
45 |
23 |
22 |
45 |
5 |
3 |
И |
Ph.E.I.2.6 |
Лека атлетика |
120 |
16 |
104 |
120 |
1,2,3,4 |
8 |
И |
Ph.E.I.2.6.1 |
Методика на преподаване на леката атлетика |
60 |
8 |
52 |
60 |
5,6 |
4 |
И |
Ph.E.I.2.7 |
Гимнастика |
120 |
8 |
112 |
120 |
1,2,3,4 |
8 |
И |
Ph.E.I.2.7.1 |
Методика на преподаване на гимнастиката |
60 |
4 |
56 |
60 |
5,6 |
4 |
И |
Ph.E.I.2.8 |
Хандбал и методика |
66 |
10 |
56 |
84 |
1,2 |
5 |
И |
Ph.E.I.2.9 |
Баскетбол и методика |
66 |
10 |
56 |
84 |
2,3 |
5 |
И |
Ph.E.I.2.10 |
Волейбол и методика |
66 |
10 |
56 |
84 |
3,4 |
5 |
И |
Ph.E.I.2.11 |
Футбол и методика /мъже и жени/ |
66 |
10 |
56 |
84 |
2,4 |
5 |
И |
Ph.E.I.2.12 |
Плуване |
75 |
10 |
65 |
75 |
1,2,3 |
5 |
И |
Ph.E.I.2.13 |
Ритмика и танци и методика |
60 |
4 |
56 |
60 |
1,2 |
4 |
И |
Ph.E.I.2.14 |
Борба и методика(худож. гимнастика и методика) |
60 |
8 |
52 |
60 |
5,6 |
4 |
И |
Ph.E.I.2.15 |
Подвижни игри |
30 |
4 |
26 |
30 |
2 |
2 |
И |
|
Общо |
1224 |
|
|
1256 |
|
84 |
|
Ph.E. І. 3. УЧЕБНИ КУРСОВЕ
|
Ph.E.I.3.1 |
Снежни спортове |
45 |
|
45 |
135 |
1 |
6 |
И - 2 |
Ph.E.I.3.2 |
Водни спортове |
45 |
|
45 |
135 |
3 |
6 |
И
I.2.12 |
Ph.E.I.3.3 |
Туризъм, алпинизъм, ориентиране |
45 |
|
45 |
135 |
4 |
6 |
И- 5 |
Ph.E. І. 4. ПЕДАГОГИЧЕСКА ПРАКТИКА
|
Ph.E.I.4.1 |
Хоспитиране и текуща педагогическа практика |
90 |
|
90 |
180 |
5,6,7 |
9 |
И |
Ph.E.I.4.2 |
Преддипломна педагогическа практика. |
120 |
|
120 |
380 |
8 |
20 |
ДИ - ІV.1 |
|
Всичко задължителни |
2404 |
|
3146 |
|
|
193 |
|
ІІ. ИЗБИРАЕМИ ДИСЦИПЛИНИ
Ph.E. ІІ. 1. ТЕОРЕТИЧНИ - педагогически, психологически и частно-дидактически
(студентът избира дисциплини, които ще му донесат заетост от 10 кредита) |
Ph.E.II.1.1 |
Основни понятия в химията |
15 |
15 |
|
45 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.2 |
Олимпизъм и олимпийско движение |
30 |
10 |
20 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.3 |
Чужд език и комуникация |
60 |
|
60 |
60 |
5, 6 |
4 |
И |
Ph.E.II.1.4 |
Етика и естетика |
30 |
20 |
10 |
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.5 |
Спорт за всички |
30 |
10 |
20 |
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.6 |
Основи на физическото възпитание и спорт в БА |
30 |
20 |
10 |
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.7 |
Икономически отношения в спорта |
30 |
20 |
10 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.8 |
Социология на спорта. (от уч. 2014/15) |
30 |
30 |
|
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.9 |
Екология |
22 |
22 |
|
38 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.10 |
Физическото възпитание и спорт в системата на МВР |
30 |
20 |
10 |
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.11 |
Правилознание в леката атлетика |
30 |
10 |
20 |
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.12 |
Спортът и европейската общност |
30 |
20 |
10 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.13 |
Спортно право |
30 |
20 |
10 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.14 |
Двигателна активност на ученика. |
30 |
30 |
|
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.15 |
Детско – юношески спорт |
30 |
20 |
10 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.16 |
----------------------------------------------- |
|
|
|
|
|
|
|
Ph.E.II.1.17 |
Автогенна тренировка |
30 |
15 |
15 |
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.18 |
Педагогически проблеми на наркоманията |
30 |
19 |
11 |
30 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.19 |
Мениджмънт на спортни формирования |
30 |
20 |
10 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.20 |
Мениджмънт на проекти |
30 |
10 |
20 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.21 |
Психология на конфликтите и стратегии за тяхното разрешаване |
30 |
6 |
24 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.22 |
Езикова култура и комуникация в спортната сфера |
30 |
10 |
20 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.23 |
Лидерство и толерантност към децата в неравностойно положение чрез спорт |
30 |
16 |
14 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.24 |
Невербалното общуване в обучението по физическо възпитание и спорт |
30 |
15 |
15 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.25 |
Лека атлетика за деца |
15 |
10 |
5 |
45 |
5 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.26 |
Безопасност на движението |
30 |
20 |
10 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.27 |
Доброволчество в спорта |
30 |
10 |
20 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.28 |
Работа с деца с хиперактивност и дефицит на внимание |
30 |
10 |
20 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.29 |
Ръгби – теоретични основи и правилознание |
30 |
|
|
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.30 |
Футбол – правилознание |
30 |
10 |
20 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.31 |
Бадминтон - теоретични основи и правилознание |
30 |
16 |
14 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.32 |
Тенис на маса – теоретични основи и правилознание |
30 |
10 |
20 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E.II.1.33 |
Тенис – теоретични основи и правилознание |
30 |
10 |
20 |
30 |
4 |
2 |
И |
Ph.E. ІІ.2. СПОРТНОПЕДАГОГИЧЕСКИ – приложно-експериментални
(студентът избира дисциплини, които ще му осигурят учебна заетост от най-малко 25 кредита)
|
Ph.E.II.2.1. |
Тенис |
45 |
5 |
40 |
105 |
6 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.2 |
Тенис на маса |
45 |
15 |
30 |
75 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.3 |
Вдигане на тежести |
45 |
6 |
39 |
75 |
7 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.4 |
Бокс |
45 |
4 |
41 |
75 |
7 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.5 |
Бадминтон |
45 |
5 |
40 |
105 |
7 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.6 |
Джудо |
45 |
8 |
37 |
105 |
7 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.7 |
Карате До |
45 |
8 |
37 |
105 |
7 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.8 |
Айкидо |
45 |
8 |
37 |
105 |
6 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.9 |
Таекуон - До |
45 |
8 |
37 |
105 |
6 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.10 |
Йога (хата – тренировъчна) |
30 |
20 |
10 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.11 |
Силова подготовка |
30 |
10 |
20 |
90 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.12 |
Фехтовка |
45 |
8 |
37 |
105 |
7 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.13 |
Колоездене |
45 |
8 |
37 |
105 |
6 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.14 |
Стрелба с лък |
45 |
8 |
37 |
105 |
6 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.15 |
Ръгби |
45 |
5 |
40 |
105 |
6 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.16 |
Шахмат |
30 |
|
30 |
90 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.17 |
Аеробика |
30 |
|
30 |
90 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.18 |
Каланетика и стречинг |
30 |
|
30 |
90 |
7 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.19 |
Спортен масаж |
30 |
6 |
24 |
90 |
7 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.20 |
Спортно – педагогическо усъвършенстване |
180 |
|
180 |
180 |
6, 7 |
12 |
И |
Ph.E.II.2.21 |
------------------------------------------------ |
|
|
|
|
|
|
|
Ph.E.II.2.22 |
Правилознание на волейбола |
15 |
|
15 |
45 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.23 |
Начално обучение по кънки |
30 |
|
30 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.24 |
Гръцки народни танци |
15 |
|
15 |
15 |
6 |
1 |
И |
Ph.E.II.2.25 |
Спортно – педагогически аспекти на голфа |
30 |
5 |
25 |
90 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.26 |
Акробатичен рокендрол |
15 |
|
15 |
15 |
6 |
1 |
И |
Ph.E.II.2.27 |
Скуош |
15 |
|
15 |
45 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.28 |
Крикет |
15 |
|
15 |
45 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.29 |
Въведение в паневритмията |
30 |
10 |
20 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.30 |
Спорт сред хора с увреждания |
30 |
|
30 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.31 |
Спортно катерене |
15 |
4 |
11 |
45 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.32 |
Плажен волейбол |
45 |
|
45 |
105 |
7 |
5 |
И |
Ph.E.II.2.33 |
Музикално-ритмична гимнастика |
45 |
|
45 |
45 |
7 |
3 |
И |
Ph.E.II.2.34 |
Минихандбал |
30 |
|
30 |
90 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.35 |
Минибаскетбол |
30 |
|
30 |
90 |
7 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.36 |
Миниволейбол |
30 |
|
30 |
90 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.37 |
Хокей на трева |
30 |
6 |
24 |
90 |
6 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.38 |
Фит-бол |
15 |
6 |
9 |
45 |
7 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.39 |
Каскадьорство |
60 |
2 |
58 |
60 |
6, 7 |
4 |
И |
Ph.E.II.2.40 |
Атлетическа кондиция |
30 |
2 |
28 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.41 |
Петанк |
30 |
2 |
28 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.II.2.42 |
Навигация в планинския туризъм |
30 |
2 |
28 |
30 |
6 |
2 |
И |
Ph.E.III.1. ФАКУЛТАТИВНИ ДИСЦИПЛИНИ
(студентът избира дисциплини, които ще му осигурят учебна заетост от най-малко 2 кредита)
|
Ph.E.III.1.1. |
Психологически основи на педагогическото майсторство |
15 |
12 |
3 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.2 |
Функционална диагностика |
15 |
15 |
|
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.3 |
Фитнес |
15 |
5 |
10 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.4 |
Спортен травматизъм |
15 |
15 |
|
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.5 |
Спорт и рекреация в свободното време |
15 |
7 |
8 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.6 |
Професия и спорт |
15 |
15 |
|
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.7 |
Психология на общуването |
15 |
7 |
8 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.8 |
Методи на психотерапията |
15 |
15 |
|
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.9 |
Психология на девиантното поведение |
15 |
15 |
|
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.10 |
Рефлекторен масаж |
15 |
3 |
12 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.11 |
Аромамасаж |
15 |
10 |
5 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.12 |
Флорбол |
15 |
3 |
12 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.13 |
Боулинг |
15 |
3 |
12 |
15 |
7 |
1 |
И |
Ph.E.III.1.14 |
Професионална дейност на спортния педагог в мултикултурна среда |
15 |
10 |
5 |
15 |
7 |
1 |
И |